چاقی
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

حتماً دقت کرده‌اید خیلی وقت‌ها اولین قدم در برنامه‌های کاهش وزن شخصی و غیراصولی حذف برنج است چون فکر می‌کنیم برنج چاق می‌کند؛ اما این جمله کاملا غلط است. برنج هیچ استعداد بالقوه‌ای در چاق کردن ما ندارد. شاید حالا با خود بگویید پس چرا ما با حذف برنج لاغر می‌شویم؟ علت آن است که شما در رژیم غذایی خود کالری کمتری دریافت کرده‌اید. حالا شما این کاهش کالری را به قیمت حذف برنج و محتوای بالای ویتامین‌ها و خواص آن به دست آورده‌اید. حرف ما این است: انتخاب‌های دیگری هم برای کاهش کالری دریافتی وجود دارد. مثل حذف روغن‌ها و سس‌ها، آب‌نبات و شکلات و میان وعده‌های چرب و شیرین.

آب

در اینکه آب حیاتی‌ترین مایع مورد نیاز بدن است هیچ شکی نیست. خواص و فواید آب برای سلامتی هم که بسیارند؛ اما آب خوردن لاغر می‌کند؟ این جمله شاید تا حدودی درست باشد اما کامل نیست. بهتر است این‌طور بگوییم: اگر آبی که می‌نوشیم جایگزین مصرف سایر نوشیدنی‌ها قندی و پُرکالری باشد و نیز حجم غذای دریافتی روزانه ما را تحت تأثیر قرار دهد، بله درست است، لاغر می‌کند؛ اما اضافه کردن آب به رژیم غذایی کنونی بدون هیچ‌گونه تغییر دیگر هیچ تغییری در اعداد و ارقام روی ترازوی هفتگی ما ایجاد نخواهد کرد.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
1396/10/1




پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • افراد آنلاین : 1
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید این هفته : 32
  • بازدید این ماه : 87
  • بازدید امسال : 2520
  • بازدید کل : 2529
  • تعداد پست ها : 10
  • تعداد نظرات : 0
امکانات جانبی